Dzisiaj jest: data | czas
LOGOWANIE KLIENTA
E-mail:
 
Szukaj:
Infolinia: 0801-003-312
Profesjonalna obsługa serwisowa dla Firm.
Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną, serwis sprzętu i oprogramowania. Serwis komputerowy na telefon. Zapraszamy firmy - Szczecin i okolice. Infolinia: 0801 003 312.
PAKIETY DLA FIRM

Comarch-ERP

Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami

wizytówka

usługi informatyczne i obsługa informatyczna firm w Szczecinie
serwis komputerowy; naprawa komputerów; serwis PC; drukarki; naprawa; kodernizacja
oprogramowanie dla firm; bezpieczeństwo; it
sieci; LAN; usługi informatyczne i obsługa informatyczna firm w Szczecinie; sieci komputerowe
serwery; hostingi; domeny; ssl
oprogramowanie; usługi informatyczne i obsługa informatyczna firm w Szczecinie; oprogramowanie dla firm

Gwarancja Jakości Świadczonych Usług

Czym jest Gwarancja Jakości Świadczonych Usług (SLA)?

Gwarancja, której udziela firma LOGICNET to umowa, która jest zawierana pomiędzy firmą a odbiorcą produktów lub usług. Wykorzystując standardy SLA – gwarantujemy naszym klientom określony poziom jakości usług i produktów, który jest ustalony z użytkownikiem. W przypadku świadczenia usług poniżej określonego poziomu użytkownik nabywa określone uprawnienia dające mu możliwość do egzekwowania wyższej jakości usług. 

SLA w Logic Net.

Podstawą sukcesu naszej firmy jest szczególna dbałość o jakość usług i obsługę Klienta. Jednak w odróżnieniu od konkurencji - prócz składania obietnic - bierzemy pełną odpowiedzialność i każdemu z naszych Klientów udzielamy pisemnej Gwarancji Jakości Świadczonych Usług - SLA (Service Level Agreement).

Wprowadzając system Gwarancji Jakości Świadczonych Usług (SLA) – chcemy dać wyraz naszej partnerskiej postawy, która ma odpowiadać za najwyższą jakość świadczonych przez nas usług. 

Precyzyjnie określamy:
  • Czas reakcji na zgłoszenie,
  • Ilość miesięcznych wizyt,
  • Sposób oraz częstotliwość przeprowadzania archiwizacji danych,
  • Czas usunięcia awarii,
  • Finansową odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie usług i podjęte zobowiązania.
Szczegółowych informacji udzielają nasi konsultancji w Biurze Obsługi Klienta - 0801 003 312.

Powiadom znajomego o tej stronie

Modernizacja serwerów
Własny pakiet

avastSoftechGdata Comarch ERP Optima iComarch 24 iFaktury 24 iBard 24 Comarch ERP Rozwiązania mobilne

© 2004 - 2016 Logic Net - Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nasz adres: Logic Net S.C. - Usługi informatyczne - ul. Libelta 62, 71-274 Szczecin