Dzisiaj jest: data | czas
LOGOWANIE KLIENTA
E-mail:
 
Szukaj:
Infolinia: 0801-003-312
Profesjonalna obsługa serwisowa dla Firm.
Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną, serwis sprzętu i oprogramowania. Serwis komputerowy na telefon. Zapraszamy firmy - Szczecin i okolice. Infolinia: 0801 003 312.
PAKIETY DLA FIRM

Comarch-ERP

Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami

wizytówka

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dostawa sprzętu i oprogramowania

Realizujemy zamówienia na dostawę:
  • Sprzętu komputerowego - komputery stacjonarne, notebooki, serwery,
  • Sprzętu sieciowego przewodowego LAN - switche, routery, okablowanie,
  • Sprzętu sieciowego bezprzewodowego WiFi - Access Point, karty sieciowe bezprzewodowe, anteny,
  • Urządzeń peryferyjnych - drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne.
  • Oprogramowania - systemowego, specjalistycznego oraz antywirusowego
  • Systemów Point Of Sale - do obsługi gastronomii, punktów sprzedaży detalicznej, fabryk i hurtowni.
     
Współpracujemy z wiodącymi światowymi dostawcami i producentami sprzętu komputerowego. Realizujemy wyspecjalizowane zamówienia zarówno na oprogramowanie jak i sprzęt. Zapewniamy wsparcie merytoryczne jak i późniejszą sprawną obsługę serwisową zakupionego sprzętu.


Proces dostawy sprzętu komputerowego jest podzielony na trzy etapy:
  1. Zbieranie wymagań

    Podczas tego etapu nasz specjalista odwiedzi Państwa firmę w celu uzgodnienia specyfikacji zamówienia (szczegółowe parametry techniczne sprzętu komputerowego oraz oprogramowania) oraz ewentualnych dodatkowych usług. W zależności od ilości i rodzaju sprzętu oraz jego dostępności zostanie określony czas realizacji zamówienia. Następnie sporządzimy i prześlemy Państwu pełny kosztorys zamówienia uwzględniający koszt sprzętu oraz usług do wykonania. Po akceptacji zamówienia przystępujemy do realizacji etapu 2.
     
  2.  Zakup i testy sprzętu

    Etap ten polega na zakupie i skompletowaniu sprzętu zgodnie ze specyfikacją zamówienia. Następnie instalujemy system operacyjny oraz ewentualnie inne zamówione oprogramowanie (np. MS Office, programy antywirusowe, itp.). Wszystkie komputery z zainstalowanym systemem Windows zawsze są uaktualnianie poprzez witrynę Microsoft Update. Ponadto komputery poddajemy testom obciążeniowym i wydajnościowym, aby uzyskać pewność, że sprzęt jest całkowicie sprawny technicznie, zanim zostanie przekazany do Klienta.
     
  3.  Instalacja sprzętu i konfiguracja oprogramowania

    Ostatnim etapem realizacji zamówienia to instalacja sprzętu w Państwa firmie.  Poza podstawową konfiguracją oraz podłączeniem nowych komputerów do sieci, wykonujemy również usługi instalacji programów użytkowych (np. księgowych) oraz przeniesienia danych ze starych komputerów. Dokonujemy nowych instalacji oraz rozbudowy istniejących struktur sieci komputerowych.


Czas realizacji zamówienia jest zmienny w zależności od ilości zamówionego sprzętu. Przy dostawie do 5 zestawów komputerowych realizacja zamówienia trwa najczęściej do 2 dni roboczych. Przy większych ilościach czas dostawy sprzętu może być dłuższy (choć nie zawsze).

Zamawiając sprzęt komputerowy w naszej firmie otrzymujecie Państwo gotowy produkt - sprzęt jest przetestowany, z zainstalowanym, zaktualizowanym i skonfigurowanym oprogramowaniem. Konfiguracja obejmuje również urządzenia sieciowe i peryferyjne. Pozostaje jedynie podłączyć sprzęt i można od razu przystąpić do pracy.

Powiadom znajomego o tej stronie

Modernizacja serwerów
Własny pakiet

avastSoftechGdata Comarch ERP Optima iComarch 24 iFaktury 24 iBard 24 Comarch ERP Rozwiązania mobilne

© 2004 - 2016 Logic Net - Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nasz adres: Logic Net S.C. - Usługi informatyczne - ul. Libelta 62, 71-274 Szczecin